بهترین تلویزیون های ۶۵ اینچ

امروزه، برندهای مختلف انواع تلویزیون ها را در ابعاد مختلفی تولید می کنند و همین امر باعث شده است تنوع بالایی از محصولات برای انتخاب وجود داشته باشد. بر اساس آمار خرید، تلویزیون های 65 اینچ طرفداران بسیار زیادی دارند. زیرا صفحه نمایش این تلویزیون ها بزرگ است و به راحتی می توان فیلم و موارد دیگر را در آنها مشاهده کرد. اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که می خواهید با بهترین تلویزیون های 65 اینچ آشنا شوید، می توانید در ادامه این گزارش همراه ما باشید.

تلویزیون ال جی C2

یکی از بهترین تلویزیون های 65 اینچ که در سال 2022 به بازار آمد و توانست به زودی مورد توجه خریداران قرار گیرد تلویزیون ال جی C2 بود. برند ال جی یکی از پیشتازان تولید محصولات الکترونیک است و تلویزیون ال جی C2 از محصولات ویژه آن به شمار می رود. وضوح تصویر در تلویزیون ال جی بسیار بالاست و برند ال جی اعلام کرده است در تولید این محصول از فناوری های ویژه برای ارتقا کیفیت تصویر استفاده کرده است. نرخ‌نوسازی متغیر در هنگام پخش هر صحنه‌ در این تلویزیون وجود دارد و باعث شده است که کیفیت تصاویر ارتقا یابد. سیستم صوتی تلویزیون سی 2 بسیار پیشرفته است.

تلویزیون سونی A90J

تلویزیون سونی A90J از بهترین تلویزیون های 65 اینچ به شمار می رود و طرفداران بسیار زیادی دارد. یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است خرید تلویزیون سونی مد نظر قرار گیرد طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد آن است. این تلویزیون مانند یک تخته صاف است و هرگز پهن نیست و قسمت بیرون زده ای ندارد. کیفیت تصاویر 4k است که به کاربران کمک می کند تصاویر را در بالاترین حد مشاهده نمایند. از طرف دیگر، سیستم صوتی تلویزیون صوتی قدرت زیادی دارد و صدا را با بالاترین کیفیت به گوش کاربران می رساند.

تلویزیون سونی A80J

یکی دیگر از بهترین تلویزیون های 65 اینچ تلویزیون سونی A80J است. زمانیکه به این تلویزیون نگاه می کنید می توانید اوج هنر، زیبایی و تکنولوژی را مشاهده نمایید. این تلویزیون دارای صفحه نمایش OLED است که بر روی آن از پنل WRGB استفاده شد. زاویه دید آن 18 درجه است و به کاربران کمک می کند دسته جمعی تلویزوین نگاه کنند و حس خوبی داشته باشند. کیفیت تصاویر در این تلویزیون برابر با 4k است که طیف گسترده ای از رنگ ها را به خوبی نمایش می دهد.

تلویزیون ال جی CS

تلویزیون ال جی CS یکی از بهترین تلویزیون ها 65 اینچ است که در سال 2022 به بازار آمد. در تلویزیون CS ال جی از پردازنده α9 نسل پنج استفاده شده است و همین امر باعث شده است قدرت و کیفیت تصاویر در این تلویزیون به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند. افرادی که به فیلم های اکشن علاقه مند هستند می توانند این فیلم ها را با حس واقعی در این تلویزیون ال جی سی اس مشاهده کنند. این تلویزیون دارای قابلیت‌های زیادی مانند نرخ نوسازی متغیر و و درگاه‌های HDMI2.1 و رفرش‌ریت 120 هرتزی است که گیم ویدیو‌ها را در بهترین حالت نشان می‌دهد.

تلویزیون سامسونگ QN90A

تلویزیون سامسونگ QN90A یکی از بهترین تلویزیون های 65 اینچ است که در ساخت آن از یک نمایشگر Neo QLED استفاده شده است و ترکیبی از فناوری Quantum Dot و Micro LED در آن به چشم می‌خورد. کیفیت تصاویر در آن بسیار بالاست و باعث می شود کاربران تصاویر را به خوبی در تلویزیون مشاهده کنند. کیفیت صوتی این تلویزیون مناسب است و کاربران می توانند صدا را به خوبی احساس کنند. برند سامسونگ در تلویزیون سامسونگ QN90A از پنل نئو کیولد و پنل فوق‌العاده VA پشتبانی کرده است که این ویژگی می‌تواند رنگ‌ها را با عمق بسیار بیشتری به نمایش بگذارد.

تلویزیون ال جی G1

تلویزیون ال جی G1 یکی از بهترین تلویزیون های 65 اینچ است که در سال 2021 به بازار عرضه شد. کیفیت تصاویر در این تلویزیون بسیار بالاست و صدا را با کیفیت بسیار بالایی به گوش کاربران می رساند. برند ال جی تلاش کرده است از تکنولوژی های جدید در ساخت این تلویزیون ها استفاده نماید، به همین دلیل این برند برای بالابردن نسبت کنتراست و زاویه دید گسترده از پنل WRGB استفاده کرده است که عملکرد بی‌نظری را به کیفیت تصویر این نمایشگر بخشیده است. همچنین، برند ال جی برای درخشنده تر کردن رنگ‌ها در تصاویر تاریک از تکنولوژی Ultra Luminance Pro پشتیبانی می کند.

تلویزیون سامسونگ QN85A

تلویزیون سامسونگ QN85A یکی دیگر از بهترین تلویزیون های 65 اینچ است که طرفداران بسیار زیادی دارد. به طور کلی، نام سامسونگ اعتبار زیادی به همراه دارد و افرادی که به دنبال بهترین محصولات هستند خرید تلویزیون های برند سامسونگ را به برندهای دیگر ترجیح می دهند. برند سامسونگ در ساخت این تلویزیون از پنل ADS استفاده کرده است و همین امر باعث می شود تصاویر در تاریکی به خوبی نمایش داده شوند.
سخن پایانی
تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی ار در مورد بهترین تلویزیون های 65 اینچ در اختیار شما قرار دهیم. برندهای سامسونگ، ال جی و سونی از پیشگامان ساخت تلویزیون های 65 اینچ با کیفیت هستند و محصولات خود را با بهترین کیفیت ارائه می دهند. کیفیت تصاویر در این تلویزیون ها بسیار بالاست و در ساخت آنها از تکنولوژی های ویژه استفاده شده است. زاویه دید تلویزیون های 65 اینچ مناسب است و زمانیکه جمعیت بالاست این تلویزیون ها در تمامی زوایا قابل دید هستند. توصیه می شود قبل از خرید مشخصات فنی تلویزیون ها را مشاهده کنید تا بتوانید بهترین محصول را تهیه نمایید.

میلاد یارمحمدی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *