تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا جی پلاس

وقتی صحبت از خرید تلویزیون می شود برندهای معتبر زیادی معرفی می گردند که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند و می توانند به نوعی رضایت خریداران را جلب نمایند. اما مقایسه برندها یکی از مواردی است که همواره مورد توجه قرار داشته است و کاربران تلاش می کنند با این روش بهترین تلویزیون را انتخاب نمایند. یکی از سوالاتی که دائما پرسیده می شود در این زمینه است که تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا جی پلاس. در پاسخ به این سوال ابتدا باید ویژگی های مهم هر یک از آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم و در پایان شما می توانید پاسخ روشنی به سوال تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا جی پلاس داشته باشید.

معرفی برند ایکس ویژن

برند ایکس ویژن یک برند ایرانی است که در دهه اخیر پس از اعمال تحریم های سخت بر ایران مورد توجه قرار گرفت. کیفیت بالا، امکانات متنوع و قیمت مقرون به صرفه از جمله اموری است که در محصولات برند ایکس ویژن دیده می شود.

معرفی برند جی پلاس

برند جی پلاس متعلق به شرکت گلدیران در ایران است. در گذشته گلدیران نمایندگی رسمی محصولات ال جی را بر عهده داشت و پس از اعمال تحریم های مختلف بر ایران و لغو نمایندگی برندهای معتبر این شرکت برند جی پلاس را معرفی کرد که یک برند معتبر متفاوت ایرانی به شمار می رود.

کیفیت تصویر

کیفیت تصویری از جمله مواردی است که در زمان مطرح کردن سوال تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا جی پلاس رسیده می شود. شرکت ایکس ویژن به تولید تلویزیون های با کیفیت اهمیت زیادی می دهد و محصولاتش را با فناوری صفحه نمایش HRD تولید می کند. همچنین، تلویزین های جی پلاس کیفیت تصویر بسیار بالایی دارند و همگی فول اچ دی تولید می شوند. این دو برند از لحاظ کیفیت تصویر تقریبا در یک رده قرار دارند.

کیفیت سیستم صوتی

کیفیت سیستم صوتی مسئله دیگری است که در زمان سوال تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا جی پلاس مطرح می گردد. کیفیت سیستم های صوتی در تلویزیون های ایکس ویژن بسیار بالا است و این تلویزیون ها دارای خروجی 20 وات هستند. در برخی از مدل های ایکس ویژن از مولفه pure sound استفاده شده است که کیفیت این تلویزیون ها به مقدار زیادی افزایش داده است. تلویزیون های جی پلاس نیز دارای سیستم صوتی قوی هستند و توان خروجی صدا در این تلویزیون ها برابر با 16 وات است.

طراحی تلویزیون و زیبایی بصری

از جمله مواردی که در زمان سوال تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا جی پلاس مطرح می گردد طراحی تلویزیون است. همانطور که می دانید تلویزیون می تواند بر زیبایی بصری و دکوراسیون محیط اثر بگذارد و حس خوشی را در محیط به وجود بیاورد. تلویزیون های جی پلاس دارای طراحی بسیار ظریف و منحصربه فردی هستند. زمانی که به این تلویزیون ها نگاه می کنید متوجه می شوید هرگز پهن نیستند و مانند یک تخته صاف و نازک به نظر می رسند. اما تلویزیون های ایکس ویژن کمی پهن تر هستند و ظرافت تلویزیون های جی پلاس را ندارند.

وجود درگاه های ارتباطی

مسئله دیگری که در زمان پاسخ به سوال تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا جی پلاس باید به آن توجه داشته باشیم وجود درگاه های ارتباطی در تلویزیون است. درگاه‌های USB، HDMI، کامپوزیت و کامپوننت همراه با پشتیبانی از درگاه‌های ارتباطی چون MHL، CEC و HDMIARC در تلویزیون های ایکس ویژن و جی پلاس وجود دارند و هیچ یک از برندها در این زمینه به یکدیگر برتری ندارند. با توجه به این موضوع که وجود درگاه های ارتباطی در تلویزیون بسیار مهم است، باید بدانید با خرید محصولات هر یک از این برندها می توانید به راحتی هر وسیله و یا کابلی را که می خواهید به تلویزیون متصل سازید.
قطعات به کار رفته در تلویزیون
با توجه به این موضوع که برند ایکس ویژن و جی پلاس هر دو ایرانی هستند این سوال پرسیده می شود آیا قطعات به کار رفته در تلویزیون نیز تولید داخل هستند یا خیر. بهتر است بدانید از جمله مواردی که در زمان پاسخ به سوال تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا جی پلاس باید مد نظر داشته باشیم این مسئله است که قطعات به کار رفته در هر دو تلویزیون های ایکس ویژن و جی پلاس ساخت چین هستند. این قطعات در ایران مونتاژ می شوند و با تکنولوژی های بومی به بازار عرضه می شوند.

گارانتی

گارانتی نشان دهنده این است که تمامی اصول و استانداردها در ساخت تلویزیون رعایت شده اند و شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید. در نتیجه، به همین دلیل در پاسخ به سوال تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا جی پلاس می توانیم بگوییم هر دو تلویزیون همراه با ضمانت نامه معتبر به فروش می رسند و شما می توانید بدون نگرانی آنها را مورد استفاده قرار دهید و از ویژگی های تلویزیون بهره مند شوید.
سخن پایانی
تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا جی پلاس در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید تلویزیون های ایکس ویژن کیفیت تصویر و صدای بالایی دارند و این مسئله در مورد تلویزیون های جی پلاس نیز صدق می کند. به طور کلی، هر دو تلویزیون در یک رده قرار می گیرند. در نتیجه اگر این سوال برای شما پیش آمده است که تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا جی پلاس باید بگوییم هر دو تلویزیون می توانند رضایت شما را جلب کنند و شما با توجه به بودجه ای که دارید می توانید یکی از این محصولات را انتخاب نمایید.

میلاد یارمحمدی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *